De departe cea mai evidenta modificare este adoptarea portierelor fata care se deschid in sus (Lambo style doors) si pe langa faptul ca garanteaza priviri admirative oriunde ai parca masina, usureaza si accesul in habitaclu. Mecanismul dispune de un amotizor cu gaz, pentru a reduce la minim efortul si este confectionat din otel de cea mai buna calitate pentru a respecta standardele de siguranta.
Nici motoarele nu au fost ignorate de Arden. TDV8-ul a ajuns la 315 CP si 700 Nm, iar V8-ul pe benzina, supraalimentat, a crescut la o cilindree de 4,5 litri asa ca furnizeaza 480 CP si 680 Nm ceea ce permite masinii o viteza maxima de 270 km/h.
Germanii propun si un sistem de franare dezvoltat de ei, precum si jante de 22 si 23 de inch.
Portierele Lambo style sunt disponibile si impreuna cu alte kituri de exterior dezvoltate de Arden. Pretul conversiei este de 20.000 euro (in Germania).
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Vista Bank finanțează un parc eolian al grupului Premer Energy
Sursa: futurebanking.ro
-
Nici nu a născut, dar și-a ales deja bona filipineză. Ana Baniciu va naște în...
Sursa: kudika.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Lacul Como ar putea avea soarta Veneției: Italienii se gândesc să impună o...
Sursa: wall-street.ro