Noul Magum este si mai impresionant, pachetul estetic fiind deocamdata in prim plan. Grila fata prezinta niste prize de aer imense, facute parca sa absoarba tot ce sta in calea masinii. Aripile evazate au facut ca latimea masinii sa creasca cu 8 centimetri, iar cele patru tevi de esapament, cu diametru impresionant, nu lasa nici o indoiala asupra posibilitatilor uzinei de forta de sub capota.
De fapt, Magnum lucreaza inca la o versiune de 620 CP, bazata pe Cayenne Turbo, iar kitul estetic se preteaza oricarei versiuni Cayenne cu facelift.
Magnum ruleaza pe jante de 22 de inch, incaltate cu pneuri ContiCrossContact, garantate pentru o viteza maxima de 300 km/h. Suspensia este coborata cu 30 mm pentru mersul pe sosea, dar poate fi inaltata pentru rularea in offroad, asta daca va vrea cineva sa iasa de pe sosea cu o asemenea masina.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
UniCredit va oferi carduri adaptate pentru nevăzători
Sursa: futurebanking.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 26 aprilie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Stoltenberg: Nu este târziu ca Ucraina să câștige, dar cu o condiție
Sursa: wall-street.ro