Poate cei de la G-Power nu sunt atat de cunoscuti ca cei de la Hamann sau AC Schnitzer, dar asta nu inseamna ca nu pot face senzatie.

Cum actualul M3 este prea nou si dispunde oricum de un motor excelent, G-Power s-a orientat catre vechea generatie M3, alegand chiar versiunea CSL, produsa in serie limitata. Motorul cu 6 cilindri in linie, de 360 CP a fost inlocuit cu V10-ele prezent pe BMW M5 si M6, dar se pare ca nici acesta nu le-a convenit prea mult in versiunea sa de serie. Asa ca, dupa mai multe modificari, specialistii G-Power au obtinut de la V10-ele de 5 litri o putere maxima de 550 CP, fata de cei 507 CP cat are motorul in versiunea de serie. Cuplul maxim a crescut si el la 580 Nm. Modificari au mai fost facute la suspensie

Transplant de senzatie: V10-ele lui BMW M5 intr-un M3 CSL. Si asta nu e tot…
E adevarat ca motorul mai greu a facut ca masa masinii sa cresca cu aproape 100 kg, dar cei 550 CP compenseaza din plin acest surplus. Raportul kg/CP al unui M3 CSL de serie este de 3,9, dar cu noul motor el a scaut la 2,7. Performantele sunt excelente. Doar 4,2 secunde sunt necesare pentru accelerarea de la 0 la 100 km/h, 11,6 secunde pentru 0-200 km/h, viteza maxima fiind de 335 km/h. G-Power spune ca acesta viteza maxima este superioara multor modele de la Zuffenhausen si Maranello, aluzie directa la Porsche si Ferrari.

Transplant de senzatie: V10-ele lui BMW M5 intr-un M3 CSL. Si asta nu e tot…
G-Power afirma ca poate face acest transplant al propulsorului V10 pe oricare din modelele Seria 3 Coupe, Z4 (va inchipuiti un Z4 cu 550 CP?!), X5 si in viitor, chiar pe noul M3.

Mai mult, tunerul lucreaza la un kit format din doua compresoare pentru motorul V10, intentionand sa ajunga intr-o prima faza la 640 CP, apoi la 750 CP.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.