Provocare extrema: sa-l faci mai bun pe cel ce e deja cel mai bun. Novitec a reusit.

Pe langa noutatile pe care le vom vedea la Frankfurt din partea producatorilor, vom avea parte si de surprize din partea tunerilor. Ferrari 599 GTB preparat de Novitec se anunta una dintre ele. Tunerul a pus ochii pe inlocuitorul modelulul 575 in gama Ferrari si a ales sa-l prezinte intr-o varianta mai agresiva tata din punct de vedere estetic cat si din punct de vedere tehnic. Specialistii de la Novitec au ales sa inlocuiasca spoilerul fata cu unul pozitionat mai jos, care mareste apasarea aerodinamica, iar pragurile laterale au fost desenate in asa fel incat prizele de aer situate inaintea rotilor spate sa conduca un flux mai mare de aer catre discurile de frana ale puntiii spate. Eleronul a fost schimbat cu unul mai eficient din punct de vedere aerodinamic.

Ferrari 599 GTB by Novitec
Jantele nu mai sunt cele de serie, Novitec preferand unele de 20 de inch pe puntea fata si de 21 de inch pe puntea spate.

Ferrari 599 GTB by Novitec
Motorul a suferit un upgrade de putere, prin intermediul modificarilor la unitatea de control electronic. Puterea a crescut cu 25 CP,pana la valoarea de 645 CP, ceea ce se traduce printr-o viteza maxima crescuta cu 5 km/h.

Ferrari 599 GTB by Novitec
Suspensia speciala, de provenienta KW permite ajustarea garzii la sol prin simpla apasare a unui buton. Discurile de frana, produse de Brembo, au un diametru de 405 mm, la toate cele patru roti.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.