Tunerul G-Power este renumit pentru modelul Hurricane, un M5 care dezvolta 730 CP cu ajutorul a doua compresoare dintr-un motor care in serie furnizeaza "doar" 507 CP.
Ultimul model intrat in vizorul celor de la G-Power este M6 Cabrio, iar tunerul a umblat in primul rand la motor. Desi aveau deja versiunea de 730 CP, cei de la G-Power au preferat sa "dopeze" V10-ele de 5 litri doar pana la 635 CP pentru modelul M6 cabrio, prin intermediul a doua compresoare, unul pentru fiecare rand de cilindri.
Performantele sunt excelente: acceleratia 0-100 km/h se face in 4,6 secunde, 200 km/h sunt atinsi in 11,9 secunde, iar pentru a accelera pana la 300 km/h este nevoie de doar 34 de secunde. Viteza maxima a ajuns la 320 km/h, dupa ce restrictia de 250 km/h aplicata prin interrmediul electronicii modelului de serie a fost indepartata.
Tunerul a umblat putin si la aerodinamica, M6-ele fiind propus cu o buza de spoiler modificata, prize de aer mai mari pentru motor si discurile de frana din fata si jante de 21 de inch.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro