Tunerul german a recurs la ajutorul unui compresor pentru a scoate mai multi cai din motorul V8 de 4,2 litri, care in serie livreaza 350 CP si 440 Nm.
Cei de la MTM spun ca respectivul compresor si circuitul de evacuare optimizat resusesc sa faca motorul V8 sa produca 505 CP si 546 Nm, o crestere destul de mare care pune masina pe aceeasi linie cu un BMW M5 din punct de vedere al puterii motorului.
Ca urmare, S5-ul lui MTM accelereaza de la 0 la 100 km/h in 4,3 secunde si ajunge la o viteza maxima de 300 km/h.
Germanii au umblat si la sistemul de franare, inlocuindu-l cu unul mai performant care reuseste sa opreasca masina de la 100 km/h in doar 35 de metri. Suspensia a fost setata si mai sportiv decat cea de serie, iar jantele sunt de 21 de inch.
Sursa: Worldcarfans
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
De ce te lasă Dumnezeu să urli de durere?
Sursa: garbo.ro
-
Sondaj Libris: Când, unde, cât și de ce citesc românii. Ce buget alocă lunar...
Sursa: wall-street.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 24 aprilie?
Sursa: kudika.ro