Dintre acestea, peste 180.000 sunt masini Mercedes-Benz asamblate in Kecskemet, iar restul sunt masini Audi si Suzuki. Polonia ocupa in continuare locul opt, cu peste 534.000 de masini, in crestere cu 13%. „Europa Centrala si de Est a crescut inclusiv in perioada de recesiune si in continuare este loc de crestere. Insa, in comparatie cu Polonia intotdeauna Romania va fi pe locul doi“, a spus Constantin Stroe, presedintele Asociatiei Constructorilor de Automobile din Romania (ACAROM), potrivit MEDIAFAX.
In prezent, miza pentru Romania ar fi sa atraga un al treilea constructor auto, astfel incat productia si exporturile sa fie impartite in trei, nu una in care Dacia sa reprezinte majoritatea.
Lansarea in productie a viitorului Ford Ecosport in toamna anului viitor poate readuce Romania in cursa directa cu Ungaria si Polonia pentru a urca in topul producatorilor de autoturisme, in conditiile in care la Craiova se vor produce cel putin 100.000 de masini in plus fata de cele circa 50.000 produse in prezent.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro