Peugeot planuieste sa genereze profit operational de 6% din vanzari pana in 2021, comparativ cu tinta precedenta de 2% din strategia din 2014 ”inapoi in cursa”, potrivit unei declaratii de presa a producatorului.
"Bazandu-ne pe reconstructia financiara, vrem sa lansam un produs global si o ofensiva tehnologica. Ne vom asigura ca PSA creste organic si ca este profitabil", a spus Caros Tavares, CEO-ul companiei.
Cel de-al doilea producator auto european ca marime vrea sa depaseasca anii de restructurari, inchideri de fabrici si inghetari de salarii. Acele mutari au ajutat Peugeot sa reduca costurile si sa depaseasca tintele, iar acum CEO-ul vrea sa arate ca producatorul auto poate concura cu rivalii, informeaza MEDIAFAX.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro
-
Problemă majoră la Tesla Cybertruck. Toate modelele vândute trebuie să se...
Sursa: wall-street.ro