Peugeot planuieste sa genereze profit operational de 6% din vanzari pana in 2021, comparativ cu tinta precedenta de 2% din strategia din 2014 ”inapoi in cursa”, potrivit unei declaratii de presa a producatorului.
"Bazandu-ne pe reconstructia financiara, vrem sa lansam un produs global si o ofensiva tehnologica. Ne vom asigura ca PSA creste organic si ca este profitabil", a spus Caros Tavares, CEO-ul companiei.
Cel de-al doilea producator auto european ca marime vrea sa depaseasca anii de restructurari, inchideri de fabrici si inghetari de salarii. Acele mutari au ajutat Peugeot sa reduca costurile si sa depaseasca tintele, iar acum CEO-ul vrea sa arate ca producatorul auto poate concura cu rivalii, informeaza MEDIAFAX.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Chinezii cumpără mai multe mașini electrice decât europenii și americanii la...
Sursa: wall-street.ro