Amenda ar putea fi impusa in cateva saptamani, pe fondul acuzatiilor ca marile companii au setat preturile si au conspirat pentru a intarzia noile echipamente de control al emisiilor.
Amenda ar putea atinge un record de 1,4 miliarde de euro, in urma unui dosar care analizeaza cei sase producatori dominanti europeni inca din 1997.
Potrivit legislatiei UE, cartelurile pot primi amenzi de pana la 10% din veniturile globale, ceea ce inseamna ca amenda maxima pe care producatorii de camioane o pot primi este de 10,7 miliarde de
euro, scrie FT.
Printre companii, DAF a pus deoparte 945 de milioane de dolari pentru a plati eventualele penalitati, in timp ce Daimler a pregatit 672 mil. dolari, Iveco 500 mil. dolari, Volvo 444 mil. dolari,
potrivit FT. Scania, divizia de camioane de la Volkswagen, a anuntat ca inca nu a pus deoparte bani pentru amenzi.
Producatorul MAN este cel care ar fi semnalat neregulile si este posibil sa scape de amenda, precizeaza MEDIAFAX.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro