In prezent, Kwid este produs si comercializat in India, acolo unde costa 3.500 de euro si se vinde cu un motor aspirat de 800 cmc si 54 CP, fara ABS sau airbaguri standard. Pentru piata din Europa, Dacia va trebui, insa, sa monteze obligatoriu airbaguri si chiar ESP, pentru a respecta legislatia UE. In plus, gama de motorizari se va baza, cel mai probabil, pe unitatile turbo de 0,9 litri si 1,2 litri existente in gama Dacia, ceea ce va creste costurile de productie, relateaza autoexpert.ro.
Modelul Renault Kwid care va fi asamblat si comercializat in Brazilia este o varianta imbunatatita a celui indian fiind modificat de Renault Technology Americas astfel incat sa corespunda normelor de siguranta din America de Sud. Mai exact, va avea o structura ranforsata, patru airbaguri si ABS, detalii care majoreaza greutatea vehiculului cu circa 200 kg. Aceste informatii sunt deja communicate potentialilor clienti ai Renault Brazilia atunci cand pun intrebari legate de detaliile modelului, precizeaza capital.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro