Auto 15 Iunie 2017 16:52 de Clara Vacaru
Lansarea noii generatii Insignia le prilejuieste celor de la Opel o modificare de viziune care include simplificarea logo-ului si aparitia unui nou mesaj de marca care promite acces usor la tehnologii de ultima ora pentru toti clientii marcii.
2017 se dovedeste a fi un an plin de convulsii si schimbari in ceea ce priveste marca Opel.

Citeste mai multe pe automarket.ro.


Despre autor:

Clara Vacaru
Clara Văcaru a revenit in echipa 9am in anul 2022, după o pauză de doi ani. Pasionată de știri de când se știe, a terminat Facultatea de Jurnalism și lucrează în presă de peste 10 ani.
Crede cu tărie că “informația este putere” și visează ca, în viitor, să aibă o afacere în domeniul educației.
Mai multe

Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.