Audi ne prezinta inca o serie de fotografii cu supersportiva R8 V10 5.2 FSI.
Audi R8 V10 5.2 FSIPrezentat in premiera mondiala la Salonul Auto de la Detroit, noul Audi R8 in versiunea cu motor V10 aproape ca anuleaza diferentele de performanta fata de Lamborghini Gallardo, modelul de la care imprumuta propulsorul V10. Germanii se pot mandri acum cu un supercar veritabil, chiar daca exista in gama un Audi si mai puternic: RS6 cu 580 CP.
Audi R8 V10 5.2 FSIMotorul V10 de pe Audi R8 dezvolta 525 CP/8.000 rpm (pe Gallardo el furnizeaza 560 CP), iar cuplul maxim atinge 530 Nm/6.500 rpm. Propulsorul livreaza 100,9 CP/litru, iar fiecare cal putere are “grija” de 3,09 kilograme. Masa totala a masinii este de 1.620 kilograme, in versiunea cu cutie de viteze manuala, cu 6 trepte. Motorul V10 cantareste 258 kilograme, adica cu 31 de kilograme mai mult decat V8-ul de 4,2 litri.
Audi R8 V10 5.2 FSIPerformantele sunt demne de un adevarat supercar, iar cifrele sunt foarte aproape de cele ale lui Gallardo. Audi R8 V10 FSI accelereaza de la 0 la 100 km/h in 3,9 secunde - in vreme ce Gallardo LP-560-4 reuseste acceasi performanta in 3,7 secunde - iar 200 km/h sunt atinsi, cu plecare de pe loc, in 12 secunde. Viteza maxima este de 316 km/h (Gallardo - 325 km/h). Consumul mediu este 13,7 litri/100 km, conform celor de la Audi.
Audi R8 V10 5.2 FSIR8 V10 este oferit, in echiparea standard, cu o cutie manuala cu 6 trepte, dar optional este disponibila si una R tronic, tot cu 6 trepte. Tractiunea este bineinteles integrala, iar germanii spun ca masina poate ajunge la acceleratii laterale de 1,2 G. Dinamica este exemplara, afirma Audi, la acest aspect contribuind si distributia maselor pe punti: 44% pe fata si 56% pe puntea spate.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.