Circuitul este amplasat in Titu si este al treilea al constructorului francez, doua dintre ele fiind in Franta.
Are o suprafata de 330 de hectare si 100 de bancuri de teste pentru componente: amortizoare, motoare, transmisii etc. Aceste bancuri de teste sunt concepute in asa fel incat se poate simula frig extrem, lumina soarelui, ploaie.
Pe langa acestea are si 10 tipuri de piste, cu o lungime totala de 32 de kilometri, care ofera conditii diferite de test pentru prototipuri si modelele noi. Circuit de viteza, drum denivelat, vaduri cu apa, tot ce trebuie pentru teste la limita.
Sau nu. Ma gandesc daca nu cumva este o investitie inutila. Pana la urma, ce au incercat ei sa simuleze acolo, avem noi pe strazi. Mii de kilometri de drumuri... citeste articolul integral pe Motorstory.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Inițiativa europeană prin care România ar putea recicla mai eficient sticla
Sursa: green.start-up.ro
-
Laura Olaru, antreprenoarea care a pariat totul pe genți: Trebuie să fii un...
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în săptămâna 1-7 aprilie în funcție de zodie
Sursa: garbo.ro
-
Emi Gal, fondatorul român care facilitează oamenilor lupta eficientă cu cancerul
Sursa: start-up.ro
-
Eleni Skoura, ING Bank: Personalizarea înseamnă informația potrivită, la...
Sursa: futurebanking.ro
-
Cum să-ți planifici lista de cumpărături pentru o dietă echilibrată? Ponturi...
Sursa: kudika.ro
-
Rusia intensifică atacurile în Ucraina, iar Polonia întărește supravegherea...
Sursa: wall-street.ro