Fiecare model al constructorilor consacrati trece prin iad inainte sa-l cumparam noi. Stiu ca ma intrebam odata, in timp ce coboram in viteza un drum, folosind la maxim franele, daca acestea vor ceda. E greu sa le faci sa cedeze, pentru ca producatorii au grija sa le testeze in feluri in care tu, ca sofer, nu prea iti inchipui s-o faci.
Si totul se intampla in zone extreme. Majoritatea pozelor spion care prefigureaza lansarea unui model de serie sunt facute prin zone deja cunoscute pentru faptul ca pe acolo se fac teste: Death Valley pentru caldura extrema, nordul Suediei pentru frig, Nurburgring pentru solicitarea motorului, franelor si suspensiilor in regim de circuit.
Insa si pana se ajunge la acest gen de teste, in lumea reala, constructorii pregatesc componentele si masinile in laboratoare. Zone de teste in care e greu sa-ti inchipui chinurile la care.. citeste continuarea pe Motorstory.ro (+ galerie foto)!
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Inițiativa europeană prin care România ar putea recicla mai eficient sticla
Sursa: green.start-up.ro
-
Laura Olaru, antreprenoarea care a pariat totul pe genți: Trebuie să fii un...
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în săptămâna 1-7 aprilie în funcție de zodie
Sursa: garbo.ro
-
Emi Gal, fondatorul român care facilitează oamenilor lupta eficientă cu cancerul
Sursa: start-up.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 29 martie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
7 miliarde de lei: suma cu care s-ar majora PIB în 5 ani dacă creștem plățile...
Sursa: wall-street.ro
-
Eleni Skoura, ING Bank: Personalizarea înseamnă informația potrivită, la...
Sursa: futurebanking.ro