Treptat, am inceput sa apreciez din ce in ce mai mult motoarele mici, turbo, cele care intra in curentul downsizing, curent care a cuprins deja toti constructorii mari. Bine, toti visam la V12 de 6 litri, dar la nivel rational incep sa cred ca productia de turbocompresoare va creste mult in viitorii ani..
Am testat compacta mea preferata, Opel Astra, cu noul motor de 1,4 litri, turbo, cu 140 CP. O combinatie ideala, cu atat mai mult cu cat nici pretul nu este prea mare mare.
Inca de cand mi-am luat masina, am zis ca urmatoarele, cand vor mai veni, nu vor avea in nici un caz motoare sub 110 CP. Consider ca asta e minimul necesar pentru a te bucura de masina si pentru a nu... citeste continuarea pe Motorstory.ro (+ galerie foto)!
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
De ce te lasă Dumnezeu să urli de durere?
Sursa: garbo.ro
-
Sondaj Libris: Când, unde, cât și de ce citesc românii. Ce buget alocă lunar...
Sursa: wall-street.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 24 aprilie?
Sursa: kudika.ro