Acesta a explicat ca modelul Ferrari de comercializare presupune doua conditii "Ferrari nu vinde masini, ci vise si acorda o atentie deosebita clinetilor sai", a mentionat oficialul Ferrari.
El a adaugat ca Romania a fost aleasa pentru a se deschide noua reprezentanta pentru ca in ultimii trei ani, prin site-ul Ferrari s-a marit numarul de contracte ale persoanelor pasionate de aceste masini, cu proveninenta din Romania, intrucat exista o relatie deosebita intre cele doua tari, dar mai ales pentru ca Romania este o tara in crestere si are un potential ridicat in privinta posibililor clienti.
De asemenea, Luca di Montezemolo a declarat la inaugurarea noului service din Romania ca partenerul Forza Rossa, a fost ales deoarece are o capacitate la nivelul asteptarilor, precum si un inalt grad de profesionalism.
Luca di Montezemolo a mai spus ca vanzarile Ferrari pe plan modial au crescut ca urmare a dezvoltarii statelor emergente, intrucat in statele precum SUA, Marea Britanie sau Germania s-au mentinut relativ constante in ultimii ani.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
De ce te lasă Dumnezeu să urli de durere?
Sursa: garbo.ro
-
Sondaj: 6 din 10 români vor cheltui până în 600 de lei pentru masa de Paște....
Sursa: wall-street.ro
-
Oana Roman a reacționat după criticile aduse de Selly: Mă amuză foarte tare ...
Sursa: kudika.ro