Jumatate din actiunile acestui consortiu vor fi detinute de Bajaj, Reanult si Nissan detinand cate 25%. Planul este ca masinile construite sa aiba un pret de plecare de la 2.500 de dolari, incadrandu-se in acelasi segment de piata ca modelul Nano produs de Tata Motors, informeaza Reuters.
Masinile vor fi puse in vanzare incepand cu anul 2011, in India, planul initial de productie fiind de circa 400.000 de masini pe an. Producatorii nu exclud nici posibilitatea de a vinde acest model si pe alte piete in curs de dezvoltare.
Vanzarile de masini din India ar putea ajunge la 2 milioane pe an, pana in 2010, potrivit analistilor.
Mai mult de jumatate din cererile de masini sunt pentru modele mici, de pana la 4 metri lungime si cu un motor de 1.2 litri pentru cele pe benzina sau 1.5 la cele pe motorina.
Modelul Nano, prezentat in ianuarie, va fi pus in vanzare in septembrie sau octombrie, la un pret de dealer de 2.400 de dolari, adica aproximativ la jumatate din pretul celei mai ieftine masini la ora actuala.
Despre autor:
Sursa: Antena3.ro
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro