Renault a reusit sa depaseasca pragul de un milion de Loganuri vandute la inceputul acestei luni, dupa nici patru ani de la lansarea oficiala, anunta publicatia franceza ,,Le Figaro’’.
Cererea pentru model s-a accelerat mult in ultima vreme. In primele patru luni din 2008, constructorul francez a vandut 168.000 de Loganuri, cu 85% mai mult decat in perioada similara din 2007. Astfel, o masina din cinci vandute de grupul francez a ajuns sa fie model low-cost.
Conceput mai ales pentru tarile emergente, Logan a devenit treptat un mijloc de intarire a pozitiei Renault pe pietele din Europa de Vest.
Efectul a fost ca volumul de vanzari al grupului realizat in Europa a urcat la 35% in 2007, fata de 27% in 2004.
Principala piata a Loganului ramane Romania. In 2007, in tara s-au vandut peste 100.000 de modele. Pe locul al doilea vine Rusia, unde au fost vandute anul trecut 68.000 de modele.
Despre autor:
Sursa: Cotidianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
YAYA Baby Food - cum creezi o afacere din mâncare sănătoasă pentru bebeluși
Sursa: start-up.ro
-
Inițiativa europeană prin care România ar putea recicla mai eficient sticla
Sursa: green.start-up.ro
-
Laura Olaru, antreprenoarea care a pariat totul pe genți: Trebuie să fii un...
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în săptămâna 1-7 aprilie în funcție de zodie
Sursa: garbo.ro
-
Copiii ne sunt „datori” toată viața?
Sursa: kudika.ro
-
Ce aduce scăderea IRCC?
Sursa: futurebanking.ro
-
Principalul adversar al Comisiei Europene au devenit stick-urile de fumat...
Sursa: wall-street.ro