Britanicii continua sa se dezvolte si prezinta ceea ce unii numesc "baby Rolls".
Rolls-Royce 200EX ConceptVa intrebati probabil de ce Rolls-Royce sfideaza Maybach. Indiferent de preferintele personale, un lucru e cert. Rolls-Royce eclipseaza singurul sau concurent in zona modelelor de superlux. Vinde mai bine, are o imagine mai buna si se dezvolta. Sa luam ca exemplu doar cum s-au pregatit cei doi constructori pentru Salonul Auto de la Geneva: Maybach va prezenta versiunea Zeppelin, in cazul careia insista pe un sistem care pulverizeaza un parfum scump in interior, iar Rolls-Royce vine cu nou model, cel mai ieftin din gama, dar fara compromisuri - spun britanicii - la nivelul echipamentelor si finisarii.
Rolls-Royce 200EX ConceptCeea ce vor prezenta cei de la Rolls la Geneva nu este un model de serie, ci conceptul 200EX, dar este foarte sigur ca masina va intra in productia de serie anul viitor, fara modificari semnificative fata de ceea ce vedeti in poze.
200EX, care va avea un alt nume ca model de serie este cel mai mic Rolls-Royce din gama actuala si - ca urmare - si cel mai ieftin, cu un pret estimat la aproximativ 200.000 euro.
Rolls-Royce 200EX Concept - interiorModelul pastreaza fidel linia de design a lui Phantom, doar ca la o scara mai mica. Chiar si solutia portierelor care se deschid in oglinda a fost pastrata, aceasta fiind cartea de vizita a exclusivistei marci britanice. Pretul este mai redus datorita faptului ca noul Rolls imparte cateva componente ale platformei cu noul BMW Seria 7. Ceea ce este comun nu se vede insa, pentru ca la interior, de exemplu, nu exista nici o concesie. Materiale si finisari la superlativ, design clasic si o nota de noblete greu de egalat.
Noul Rolls dispune de un nou propulsor V12 si va fi prezentat in versiune de serie anul viitor, urmand apoi sa debuteze pe piata la un pret de aproximativ 200.000 euro.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.