Tunerul bavarez a creat un Cayenne complet electric, dupa ce s-a antrenat ani de zile cu motoare uriase, pe benzina.

eRUF Porsche Cayenne StormsterPorsche Cayenne nu este deloc un model ecologic. Cu motoare mari, pe benzina (+ un turbodiesel recent), SUV-ul german este privit cu dispret de catre cei ce se implica activ in proiecte de ecologie. Iar despre RUF nu putem spune decat ca, pana acum, a luat modelele Porsche, asa poluante cum sunt si le-a facut mult mai putin prietenoase cu mediul de cat erau. Si mult mai performante.

eRUF Porsche Cayenne StormsterRUF arata insa ca poate modifica Porsche-urile si in celalalt sens prin prezentarea unui Cayenne complet electric. Fara motor temic, doar cu unul electric alimentat de baterii. Este adevarat ca motorul electric, de provenienta Siemens, dezvolta 367 CP. Teoretic, destul de mult pentru a afisa performante dinamice foarte bune. Problema consta insa in greutatea de 2.670 kg a acestui model, numit Stormster. Bateriile au o contributie importanta la crestrea greutatii masinii.

Acceleratia 0 - 100 km/h este posibila in 10 secunde, iar viteza maxima este de 150 km/h. Probabil este modelul Porsche cu cea mai redusa viteza maxima. Autonomia este de 200 km, iar timpul de incarcare completa a bateriilor variaza intre 6 si 8 ore.

Modelul este expus la conferinta pe teme de mediu de la Copenhaga.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.