Volkswagen se intoarce catre radacini si propune un concept care ar putea deveni cea mai accesibila masina din gama.

Initial a fost Beetle, "Broscuta". Apoi a venit Golf. Beetle este insa emblema VW, masina care era accesibila aproape oricui. Ce a facut VW acum cativa ani, cand a reeditat "Broscuta", a fost doar o strategie de marketing. New Beetle este o interpretare moderna si inspirata a designului clasic al "Broscutei", dar nu prea are nici o legatura cu accesibilitatea, din punct de vedere al pretului.

La Frankfurt, VW a aratat un concept cu nume original, up!, care intentioneaza sa devina poate cea mai accesibila masina din gama, o reluare a popularitatii lui Beetle, in varianta moderna.

up! este practic un mini de 3,45 metri lungime si 1,63 metri latime, care promite mai mult spatiu interior pentru patru persoane, decat oricare alta masina cu dimensiuni similare.

Designul masinii este unul interesant si daca vi se pare ciudat ca partea frontala este atat de incarcata cu metal, este pentru ca designerii si-au permis acest lucru deoarece motorul este pozitionat in partea din spate.

Up! Volkswagen reinventeaza masina pentru popor
Atrag atentia suprafetele vitrate mari, importante pentru o masina strict de oras, in special luneta care coboara foarte jos. Daca ati condus vreodata Tico, stiti cam ce vizibilitate in spate poate sa ofere o luneta atat de coborata.

Interiorul este unul caracteristic unui concept, cu display-uri tactile care afiseaza informatiile necesare, inclusiv emisiile de dioxid de carbon.

Up! Volkswagen reinventeaza masina pentru popor
VW nu a dat prea multe detalii despre tehnica lui up!, dar e clar ca se gandeste la o porductie de serie. Oficialii constructorului german au afirmat ca asteapta reactia publicului de la Salonul Auto de la Frankfurt pentru a decide daca vor continua sa dezvolte acest proiect.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.