Cabrioletele sunt oarecum dezavantajate la crash teste pentru nu beneficiaza de rigiditatea structurala a modelelor cu plafon. Chiar si in cazul CC-urilor, masini cu hard-top retractabil, crash-testele se fac in modelul decapotat, pentru a vedea cat de bine isi protejeaza masina ocupantii, daca un accident se intampla in aceasta configuratie.
Peugeot 308 CC nu a avut nici un fel de probleme la crash-testul efectuat de EuroNCAP cu acest model si a reusit sa obtina 5 stele, cu 36 de puncte din 37 posibile. Punctul a fost pierdut la testul de impact frontal.
Impactul lateral si cel cu stalpul au permis masinii sa obtina 18 puncte din tot atatea posibile.
Peugeot 308 CC a fost creditat cu 3 stele din 5 la testul de protectie a copiilor, singurele probleme fiind legate de indicatiile vagi asupra sistemului de prindere ISOFIX.
Masina a obtinut 2 stele din 4 la testul de protectie a pietonilor, aceasta pentru ca, desi spoilerul protejeaza foarte bine picioarele acestora, majoritatea zonelor capotei unde ar putea lovi capul unui adult sau al unui copil nu asigura mai deloc o protectie adecvata .
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro