Modelele chinezesti, renumite pentru nivelul execrabil de siguranta, au mai fost testate pana acum, dar nu de EuroNCAP. Si de fiecare data s-au comportat mizerabil, fapt care a adus in discutie legalitatea lor pe piata europeana.
Ei bine, pot primi omologare pentru Europa, dar potentialii clienti trebuie sa stie la ce riscuri se expun daca au nesansa unui accident, fie el si nu foarte grav.
Primul model chinezesc testat de EuroNCAP este Landwind CV9 o masina care va ajunge in showromm-urile europene anul viitor. Masina a obtinut 2 stele din 5 posibile, un rezultat extrem de slab pentru anul 2010, cand marea majoritate a modelelor vandute in Europa obtin deja maximul de 5 stele. Landwind CV9 are insa o structura care abia a facut fata unui... citeste continuarea pe Motorstory.ro (+ video).
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
De ce te lasă Dumnezeu să urli de durere?
Sursa: garbo.ro
-
Sondaj Libris: Când, unde, cât și de ce citesc românii. Ce buget alocă lunar...
Sursa: wall-street.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 24 aprilie?
Sursa: kudika.ro