Dupa ce prima generatie a obtinut, in 2002, 3 stele la EuroNCAP, noul Freelander a aratat ca britanicii au invatat din greseli.
O masina cu pretentii nu se mai poate prezenta in aceste vremuri cu un calificativ de 3 stele la testele de siguranta. Cei de la Land Rover au inteles acest lucru si l-au conceput pe Freelander in asa fel incat sa-si protejeze optim pasagerii.
SUV-ul britanic a obtinut 15 puncte din 16 posibile la impactul frontal, valoare datorata si eficientei airbag-ului pentru genunchi, iar impactul lateral a adus maximum de puncte (16), plus doua pentru impactul cu stalpul. Si copii au fost bine protejati, la acest test Freelander fiind cotat cu 4 stele din 5 posibile.
Land Rover Freelander - mai bun si mai sigur
Mai putin bine s-a descurcat Freelander la testul de protectie a pietonilor, unde nu a reusit decat obtinerea unei singure stele din cele maxim 4. Nici una din zonele spoilerului si ale capotei nu ofera o protectie semnificativa pietonilor. Punctajul total al noul Freelander a fost de 35 de puncte, suficient pentru obtinerea a 5 stele.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.