Am testat (iar) noul Ford Focus, unul dintre cele mai importante modele de clasa compacta. Daca primul meu contact a fost Focus 1,6 TDCi 115 CP, de aceasta data am ales ceva mai dinamic. Versiunea motorizata de noul propulsor de 1,6 litri Ecoboost, cu 150 CP.
Eram curios sa vad o motorizare pe benzina, una care sa ma faca sa vad cam cat a pierdut noul Ford Focus din sportivitate (foarte putin, as zice).
Motorul face parte dintr-o noua infuzie tehnologica pe care Ford a pregatit-o pentru noul Focus si cred le-a iesit foarte bine. Mai ales ca acest motor este oferit si cu 180 CP, cand se apropie deja de teritoriul hothatch-urilor.
Insa, pentru cei care tin si la latura practica, versiunea de 150 CP este ideala. Propulsorul livreaza puterea la 5.700 rpm, iar cuplul maxim este de 270 Nm/1.900 – 3.500 rpm. Cum se simte? Foarte bine, dar pentru... citeste continuarea pe Motorstory.ro (+ galerie foto)!
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Inițiativa europeană prin care România ar putea recicla mai eficient sticla
Sursa: green.start-up.ro
-
Laura Olaru, antreprenoarea care a pariat totul pe genți: Trebuie să fii un...
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în săptămâna 1-7 aprilie în funcție de zodie
Sursa: garbo.ro
-
Emi Gal, fondatorul român care facilitează oamenilor lupta eficientă cu cancerul
Sursa: start-up.ro
-
Eleni Skoura, ING Bank: Personalizarea înseamnă informația potrivită, la...
Sursa: futurebanking.ro
-
Cum să-ți planifici lista de cumpărături pentru o dietă echilibrată? Ponturi...
Sursa: kudika.ro
-
Dans imersiv, ambarcațiuni și o vizită la piață: Unde puteți ieși în oraș la...
Sursa: wall-street.ro