Am asteptat cu mare interes un test cu cel mai mic motor din curentul downsizing. Cel de 0,9 litri, turbo, cu 2 cilindri, facut de Fiat. Si am pus mana pe el. Dar nu pe un Fiat, ci pe noua Lancia Ypsilon.
Ca sa ne lamurim de la bun inceput. Marele meu interes a fost pentru motor. Asa ca Lancia Ypsilon, in esenta ei, a cazut oarecum pe locul 2. Nu-i grav, nu sunt multe de spus despre masina asta. E lucrata bine, e altfel, atrage atentia intr-un mare fel si e destinata doar pasionatilor pasionatelor de stil/moda/fashion care sunt si dispuse sa plateasca (nu putin) pentru asta. Cam asta-i rezumatul referitor la masina, la cum arata ea si cui se adreseaza. Mai multe aflati din galeria foto.
Dar sa revenim la motor. Va spun sincer, am fost destul de socat la primul contact. Am luat masina din... citeste continuarea pe Motorstory.ro (+ galerie foto)!
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Ce relație au, de fapt, Andreea Esca și Andreea Berecleanu? Mulți cred că...
Sursa: kudika.ro
-
Eurowind Energy ia credit de la BCR și Erste Group pentru un parc eolian
Sursa: futurebanking.ro
-
Ciolacu, reacție la „furtuna” din coaliție: Dansul în doi s-a terminat
Sursa: wall-street.ro