8 Mai 2012 , 01:20 de Dan Damian in Auto
Am testat noua Lancia Ypsilon echipata cu poate cel mai mic motor actual. Unul de 0,9 litri, turbo, al carui sunet este imposibil sa nu-ti ramana in minte.

Am asteptat cu mare interes un test cu cel mai mic motor din curentul downsizing. Cel de 0,9 litri, turbo, cu 2 cilindri, facut de Fiat. Si am pus mana pe el. Dar nu pe un Fiat, ci pe noua Lancia Ypsilon.

Ca sa ne lamurim de la bun inceput. Marele meu interes a fost pentru motor. Asa ca Lancia Ypsilon, in esenta ei, a cazut oarecum pe locul 2. Nu-i grav, nu sunt multe de spus despre masina asta. E lucrata bine, e altfel, atrage atentia intr-un mare fel si e destinata doar pasionatilor pasionatelor de stil/moda/fashion care sunt si dispuse sa plateasca (nu putin) pentru asta. Cam asta-i rezumatul referitor la masina, la cum arata ea si cui se adreseaza. Mai multe aflati din galeria foto.

Dar sa revenim la motor. Va spun sincer, am fost destul de socat la primul contact.
Am luat masina din... citeste continuarea pe Motorstory.ro (+ galerie foto)!



Te-ar putea interesa si:

Vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri?
Urmareste-ne si pe Facebook
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
Facebook Twitter

Aboneaza-te la 9AM sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Drive test Lancia Ypsilon 0.9 TwinAir Motor sau generator?!.


Ultima ora din Auto pe 9AM