Chiar cand se zbate sa supravietuiasca acestei crize, Ford prezinta ce are mai bun - noul Mustang.

Pentru americani este aproape o religie, iar pentru Ford este modelul care incununeaza gama si defineste notiunea de muscle-car. Este vorba evident de Ford Mustang, masina vanduta in peste 9 milioane de exemplare din 1964, masina de care au auzit toti cei cat de cat interesati de fenomenul auto, indiferent de continentul pe care traiesc.

Mare, rea si fara complexe - Cea mai populara masina sport a Americii!In aceasta perioada foarte grea, Ford a prezentat noul Mustang si din fericire pentru constructorul americani este greu de crezut ca muscle-car-ul nu va placea cuiva. Mustang a cunoscut o renastere cu generatia (inca) actuala, dupa ce, timp de multi ani, generatiile Mustang devenisera fade si fara personalitatea care a insotit modelul original. Generatia trecuta a lui Mustang si-a recapatat stralucirea, iar modelul prezentat zilele acestea este o evolutie foarte reusita a modelului anterior. De fapt, pare un facelift mai amplu, dar nu este chiar asa.

Mare, rea si fara complexe - Cea mai populara masina sport a Americii!In primul rand, designul este si mai impunator, mai agresiv, iar spoilerele mari dau o pregnanta senzatie de masivitate. Ceea ce americanii apreciaza. Blocurile optice sunt mai moderne si au acum semnalizatoarele incorporate, element de stil care se remarca foarte repede. Pe spoilerul fata este montata emblema Mustang, cu un nou design pentru prima data din 1964. La modelul V6, farurile de ceata sunt montate in partea de jos a spoilerului, dar la GT (care dispune de un V8), acestea sunt montate la acelasi nivel cu farurile. Si stopurile au fost redesenate, iar la unele modele se ofera o camera video pentru mersul in marsarier.

Mare, rea si fara complexe - Cea mai populara masina sport a Americii!Ideea designerilor a fost sa incorporeze cat mai multe elemente de design care sa aminteasca de modelul original, dar si sa faca din Mustang o masina cu toate facilitatile moderne intalnite in zilele actuale. Americanii asteapta cu nerabdare probabil debutul vanzarilor pentru a vedea cat de apreciat este acest mix intre traditie si modernism la noul Mustang.

Masina dispune de asemenea de o platforma tehnica mult modificata, inginerii spunand ca au dorit sa accentueze latura sportiva, dar fara sa afecteze nivelul de confort, pentru ca Mustang se vrea un muscle-car care poate fi condus de oricine, oriunde, in fiecare zi.

Mare, rea si fara complexe - Cea mai populara masina sport a Americii!Din punct de vedere al europenilor, materialele de interior au fost extrem de slabe la generatia care tocmai isi incheie cariera. Pe americani se pare ca nu i-a deranjat, dar cei de la Ford spun ca noul Mustang este la un alt nivel din acest punct de vedere, atat in ceea ce priveste calitatea materialelor, cat si in ceea ce priveste asamblarea acestora.

Mare, rea si fara complexe - Cea mai populara masina sport a Americii!La debutul vanzarilor, Mustang va fi oferit cu un propulsor de baza V6, de 4 litri si 210 CP. Cei ce vor esenta Mustang vor alege insa versiunea GT, propulsata d eun V8 de 4,6 litri si 315 CP. Puterile acestor motoare nu par impresionante, dar imediat dupa debut, Ford va avea grija sa introduca si versiuni de 500 CP (de la Shelby).

Va invitam sa urmariti galeria foto si sa ne spuneti parerea voastra despre noul Mustang. La pranz va vom prezenta o noua galerie foto cu Mustang, insotita de mai multe detalii despre noul muscle car american.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.