Greu de gasit un concurent noului Maybach Zeppelin in materie de lux si exclusivitate.
ZeppelinUn aspect confirmat deja, de mai multi ani, in domeniul auto este faptul ca Maybach a pierdut complet batalia cu Rolls-Royce Phantom. Cifrele de vanzari spun asta, iar cifrele de vanzari reflecta preferintele cumparatorilor. Mercedes nu face bani cu Maybach, dar germanii tin aceasta marca pe linia de plutire din motive de imagine. Totusi Maybach nu renunta. Ultima lor creatie este una de vis. La fel cum Maybach este o marca sonora din trecut, Zeppelin este cam la fel. Defineste luxul suprem al modelului din anii '30.
Maybach ZeppelinLa Salonul Auto de la Geneva, Maybach va prezenta in premiera mondiala editia speciala Maybach Zeppelin. Adica un Maybach si mai luxos, si mai rafinat, dar si mai puternic – esenta luxului si a exclusivitatii. Zeppelin, care va fi disponibil si in versiunile 57 si 62, se distinge de un Maybach “normal” prin detalii discrete, dar vizibile pentru cei ce cunosc acest model. Interior mai elegant, piele de mai buna calitate, noi combinatii de culori si inscriptia Zeppelin pe praguri si pe grila fata. Exteriorul este vopsit intr-o culoare speciala, oglinzile exterioare au un nou design, iar jantele de 20 inch sunt special create pentru acest model.
Cel mai puternic Maybach creat vreodata
Maybach ZeppelinMaybach Zeppelin este creat pornind de la modelul 57 si 62 S, dar motorul a fost putin modificat, astfel incat este acum si mai puternic. Vorbim despre acelasi V12 de 6 litri, biturbo, care produce sub capota lui Maybach Zeppelin 640 CP, adica cu 28 CP mai mult decat ofera versiunile S si cu 90 CP mai mult decat un Maybach normal, cu specificatiile cu care a aparut pe piata acum cativa ani. Cuplul maxim afiseaza extraordinara valoare de 1.000 Nm.
Cu adevarat special
Maybach ZeppelinMercedes spune ca noul Zeppelin are ceva cu totul special, ceva unic. Este vorba de un sistem care pulverizeaza discret in interior un parfum creat de marca Givaudan special pentru Maybach Zeppelin. Doua arome diferite pot incanta simturile ocupantilor masinii, in functie de preferinte. Desigur, pot fi instalate si parfumurile preferate in locul celor create de Givaudan, sau – pentru ca la nivelul acesta chiar nu conteaza banii – pot fi create unele la comanda. Cei ce s-au ocupat de acest echipament optional pentru Zeppelin spun ca parfumul este difuzat discret, prin intermediul sferei de plexiglas pe care o vedeti in galeria foto, timp de 10 minute, dupa care sistemul trebuie actionat din nou, manual. Asta pentru ca ocupantii sa nu ajunga sa nu mai simta parfumul din cauza ca se obisnuiesc cu el.
Maybach Zeppelin 57S costa 406.000 euro, fara TVA, iar modelul cu ampatament marit, Zeppelin 62S costa 473.200 euro, fara TVA, preturile fiind valabile pentru piata germana. Va intrebati probabil cat costa sistemul care pulverizeaza specialul parfum. Exact 3.950 euro.
Concluzie
Maybach ZeppelinMaybach incearca sa se impuna si sa continue sa existe rational. Din pacate a pierdut batalia. Vorbim de segmentul de superlux, unde nu gasim decat Rolls-Royce si Maybach, iar Maybach nu i se poate opune marcii britanice. Da, poarta un nume sonor, dar.. nu este decat o limuzina pe baza lui S-Klasse. Iar clientii care isi aleg o masina din acest segment nu vor ceva inrudit cu S-Klasse. Vor ceva deosebit. Vor ceva cu totul deosebit, iar Phantom le raspunde perfect cerintelor. Sigur ati vazut un Phantom. Pare o masina ireala. Multora le vine in minte cuvantul “tanc” cand o vad. Asta vor clientii care cauta o limuzina de superlux. Opulenta. O declaratie a statutului la care au ajuns. Iar o caroserie care arata bine si ruleaza pe o platforma de S-Klasse nu este pur si simplu de ajuns.
Voi ce parere aveti? Textul de mai sus descrie tot ce are mai bun Maybach la acest moment. V-ati facut o idee despre nivelul la care s-a ajuns in segmentul auto de superlux. Si totusi masina descrisa in acest text este depasita in notorietate si preferinte de un model masiv si deja sensibil mai putin performant din punct de vedere dinamic. De ce?


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.