Noul Chevrolet Spark, ruda deja indepartata a modelului Matiz face un salt urias si devine greu de ignorat in clasa mini.
Noul Chevrolet Spark - un mini cu atitudine
Chevrolet SparkAsa incepe comunicatul de presa al noului Spark. Iar cei de la Chevrolet au dreptate. Poate ca va place sau nu cum arata, dar noul Spark chiar are atitudine si in nici un caz nu poate fi considerat banal, din punct de vedere al designului. Schimbarea fata de actualul model este enorma: stil mult mai indraznet si conform oficialilor Chevrolet, comportament mult mai bun. Chevrolet SparkPartea frontala este mai incarcata si chiar sugereaza o "mica" agresivitate prin liniile ascutite. Noul Spark are o lungime de numai 3.640 mm, dar promite sa ofere spatiu suficient pentru 4 persoane, in conditiile in care portbagajul are o capacitate de 170 de litri.
Chevrolet SparkInteriorul este de asemenea complet schimbat si in mod clar va trage clientii tineri. Tabloul de bord este cat se poate de original pentru un mini. In spatele volanului exista un singur ceas analogic - vitezometrul. Turometrul este digital si este amplasat pe un display pozitionat langa vitezometru. Pe acest display sunt afisate si alte informatii, cum ar fi nivelul combustibilului si indicatiile computerului de bord. Ca design, tabloul de bord seamana cu cel al unei motociclete, astfel fiind sugerate capacitatile modelului de a se strecura prin traficul urban.
Chevrolet SparkDoua motoare, ambele pe benzina vor fi oferite la debutul masinii pe piata. Este vorba de un propulsor de un litru, care dezvolta 66 CP si de unul de 1,2 litri cu 78 CP. Consumul mediu al acestor motoare ar trebui sa fie sub 5 litri/100 km, conform celor de la Chevrolet. Propulsorul de 1,2 litri, cu 4 supape/cilindru este capabil sa ofere o acceleratie 0 - 100 km/h in 12,4 secunde.
Chevrolet SparkSi la nivel de echipamente se inregistreaza un proges deloc de neglijat. Noul Chevrolet Spark va putea fi comandat cu geamuri electrice, oglinzi electrice si incalzite, volan reglabil, scaune incalzite, comenzi audio pe volan, computer de bord si chiar ESC (Electronic Stability Control).
Pentru a nu repeta experienta deloc placuta a actualului model la EuroNCAP, noul Spark va putea fi echipat cu airbag-uri frontale, laterale si tip cortina pentru protectia capului.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.