Ceea ce vedeti in poze este noul VW Polo, nu a sasea generatie a lui Golf, desi la o prima vedere le poti confunda. Destul de discreti germanii cu acest model. Se stia ca va fi lansat, dar nu prea ma asteptam sa fie prezentat oficial cu o seara inaintea primei zile de presa de la Salonul Auto de la Geneva.
Desi designul este intotdeauna un aspect subiectiv, noul Polo nu arata deloc rau. E adevarat ca stilul este cel al noii generatii Golf, dar blocurile optice (pentru ca acestea seamana cel mai mul) sunt integrate foarte bine in ansamblul partii frontale. Senzatia este aceea a unui model legat, sofisticat, dar rece (tipic german). Ramane de vazut cum vor primi clientii noua linie de design, complet noua pentru Polo, daca ne raportam la (inca) actualul model. Nici partea din spate nu face nota discordanta, cu stopuri ce atrag atentia datorita sticlei clare, care lasa la vedere structura interna si care au semnalizatoarele ca o fasie amplasata la baza acestora. In rest, linii moderne, fara fantezii stilistice, adica exact linia de design preferata de Volkswagen pentru cele mai populare modele ale sale.
Interiorul nu este mult schimbat ca aspect general, dar la nivel de detaliu diferentele sunt evidente. Un nou tablou de bord, cu afisat ca la noul Golf, intre vitezometru si turometru si o noua consola centrala, cu o alta interfata pentru unitatea audio/navigatie, dar si un nou volan care arata mai bine decat la modelul pe care il inlocuieste.
Volkswagen spune ca platforma tehnica este una excelenta si germanii isi sustin afirmatia prin noutatile de ordin tehnic. Astfel, inca din primul an de productie, noul VW Polo va fi disponibil cu 7 motoare diferite. Iata si noutatile la acest capitol. Polo va putea fi echipat cu un nou motor turbo, de doar 1,2 litri, cu 4 cilindri, care produce 105 CP. Consumul mediu al acestui motor este de doar 5,5 litri/100 km. O alta nouate este TDI-ul de 1,6 litri, care produce 90 CP si alcarui consum mediu, in combinatie cu pachetul BlueMotion, este de 3,8 litri/100 km, emisiile de CO2 fiind de 96 grame/kilometru. Din cele 7 propulsoare cu care va putea fi echipat noul VW Polo, cinci sunt noi, iar gama de puteri va fi cuprinsa intre 60 CP si 105 CP. De asemenea, VW ofera pentru noul Polo cutia de viteze DSG cu 7 trepte, pe langa cea manuala oferita standard.
Germanii au asteptari mari si la capitolul siguranta si spun clar ca vizeaza un rezultat de 5 stele, chiar si in conditiile in care normele de testare sunt mai dure incepand cu acest an. Dealtfel, pe langa grupul de airbag-uri din echiparea standard, noul VW Polo vine si cu sistem ESP, tot in echiparea standard (in Europa).
Productia noului VW Polo va incepe la sfarsitul acestei luni, iar lansarea pe pietele din Europa este programata pentru ultima saptamana a lunii iunie.
Voua cum vi se pare noul VW Polo din punct de vedere al designului si al partii tehnice?
Autor: Dan Damian
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
Revolut are în vedere o creștere cu 40% a angajaților
Sursa: futurebanking.ro
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni în jurul lor. Cum pot...
Sursa: kudika.ro
-
Care e povestea Daciei „aprobate” de Putin ce are și o versiune electrică
Sursa: wall-street.ro