Skoda a prezentat la Geneva versiunea de serie a primului sau SUV din gama, modelul Yeti.
Skoda mai adauga un model in gama, de data aceasta un SUV, chiar daca succesul in acest segment devine deja indoielnic, in actuala situatie economica. Totusi, Skoda Yeti este in plan mai demult si daca va avea un pret bun, atunci cehii s-ar putea sa castige.
Skoda YetiCeea ce vedeti in poze este masina de serie si o cunoasteti probabil pentru ca seamana foarte mult cu conceptul din care deriva si care poarta acelasi nume. La nivelul esteticii, Yeti este destul de “cuminte” in sensul ca nu vine cu elemente originale fata de stilul Skoda actual. Doar proiectoarele mari, situate chiar langa blocurile optice reprezinta o pata de culoare pentru designul partii frontale.
Skoda YetiIn aceeasi idee se prezinta si partea din spate, cu elemente moderne, dar care nu atrag atentia in mod deosebit. Spoilerele nu sunt vopsite in culoarea caroseriei, dar scuturile de sub ele sunt. Oricum, acest aspect va depinde probabil de versiunea de echipare a masinii.
Skoda YetiSkoda anunta 2 motorizari pe benzina si 3 turbodiesel pentru noul SUV Yeti. Cel mai mic motor este unul pe benzina, are 1,2 litri si dezvolta 105 CP cu ajutorul unui turbocompresor. Acest motor este disponibil doar pentru versiunea Yeti cu tractiune fata, probabil datorita capacitatii cilindrice reduse. Al doilea motor pe benzina este cel de 1,8 litri TSI, cu 160 CP, acesta fiind disponibil doar cu tractiune 4x4.
Motorizarile diesel se bazeaza de fapt pe un singur motor (2 litri TDI), oferit in 3 versiuni de putere: 110 CP (cu tractiune fata sau 4x4), 140 CP (cu tractiune 4x4) si 170 CP (tot cu tractiune 4x4).
Interiorul nu este prezentat in detaliu, dar se poate observa ca Yeti foloseste plansa de bord a noului VW Golf. Spatiul promite sa fie suficient, cehii anuntand o capacitate a portbagajului 1.760 de litri, cu bancheta spate rabatata.
Mai multe detalii, dar si o galerie foto completa sunt asteptate in viitorul apropiat.
Skoda Octavia GreenlinePe langa Yeti, Skoda a prezentat la Geneva si modelul Octavia Greenline, acesta fiind conceput pentru consum redus si emisii de noxe cat mai mici. Motorul Octaviei Greenline este unul nou, turbodiesel, cu o capacitate de 1,6 litri, care dezvolta 105 CP si 240 Nm/1.900 rpm. Consumul mediu anuntat pentru Octavia Greenline este de 4,4 litri/100 km.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.