Noul Sorento vine, cum era de asteptat, cu un design proaspat, mai elaborat si mai axat pe stil, rotunjimile fiind mult mai aceentuate la partea frontala. Spatele este desenta din linii mai dure, pentru a sugera masivitate si putere. Masina este mai mare, dar si mai joasa – acesta fiind un aspect care-i reduce capacitatea in offroad.
Spatiul interior a crescut, noul model fiind capabil sa transporte inca doi pasageri pe un al treilea rand de scaune. Plansa de bord, mult mai moderna, ramane intr-o nota sobra din punct de vedere al designului, dar este de astreptat ca nivelul de finisare sa fie net superior primei generatii. Comenzile sunt mai grupate pe consola centrala, aceasta gazduind acum un display cu dimensiuni apreciabile pentru afisarea indicatiilor sistemului de navigatie si ale celui audio. Nivelul de echipare se anunta unul excelent, cu toate gadgeturile actuale, cum ar fi: comenzi pe volan, conectivitate iPod, sistem audio cu 6, 8 sau 10 difuzoare si posibilitatea optarii pentru un amplificator extern.
Caroseria nu mai amplasta pe un sasiu separat, ca la prima generatie, ci formeaza un ansamblu integrat cu acesta, ceea ce va plusa la capitolul tinuta de drum, aspect la care primul Sorento nu a excelat. Cursa suspensiei a fost redusa cu 10 mm, iar centrul de greutate a coborat cu 54 mm. Capacitatea in teren accidentat va fi insa mai redusa, ca urmare a acestor masuri.
La nivel global, noul Sorento va putea fi echipat cu 4 motorizari. Unul dintre propulsoare este cel V6 de 2,7 litri, care poate fi alimentat si cu GPL si acre dezvolta 165 CP si 244 Nm. Acesta se pare ca va fi disponibil doar pe piata din Coreea. Un alt motor pe benzina este cel cu 4 cilindri, de 2,4 litri care furnizeaza 175 CP si 225 Nm. Cel mai apreciat in Europa va fi probabil motorul turbodiesel de 2,2 litri, care produce 200 CP si 435 Nm. P eo mare varitate de piete va fi disponibil si cel mai puternic motor din gama, un V6 de 3,5 litri care produce 277 CP. In functie de propulsor si de preferinte se poate alege fie o cutie de viteze manuala cu 5 trepte, fie una tot manuala cu 6 trepte sau una automata tot cu 6 trepte.
Kia va oferi noul Sorento fie cu tractiune pe puntea fata, caz in care greutatea mai redusa va reduce consumul de combustibil, fie cu tractiune integrala. Modele cu tractiune integrala dispun de un buton care “blocheaza” distributia puterii la un nivel egal catre axe, pana la o viteza maxima de 40 km/h, peste acesta viteza electronica distribuind puterea in functie de conditiile de aderenta. O multime de sisteme elctronice fac parte din pachetul tehnic al noului model: ABS ci distributie electronica a fortei de franare, asistenta la coborare, ESC (Electronic Stability Control) si chiar camera video pentru mersul cu spatele.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro