Romanilor nu le plac prea mult break-urile, dar in ceea ce-i priveste pe cei din vestul Europei situatia este diferita. Break-urile, chiar si cele premium, de clasa mare vizeaza un public bine identificat, pentru care este foarte important sa imbine utilul cu aspectul premium.
Desi nu fac volume impresionante de vanzari, break-urile merita investitia, din punct de vedere comercial. Mercedes anunta, in comunicatul de presa al noului E-Klasse Estate, ca din 1977 si pana acum peste un milion de break-uri E-Klasse au fost vandute. Germanii isi pun sperante si in noul model, prezentat oficial astazi. Cum berlina a debutat foarte bine, peste 40.000 de unitati fiind livrate pana acum, exista premise bune si pentru break, chiar si in actualele conditii ale pietei.
Nu cu mult timp in urma, designul partii posterioare a unui break nu urmarea decat oferirea unui portbagaj cat mai mare, fara mari accente pe stil. Intre timp situatia s-a schimbat, iar asta se vede la majoritatea constructorilor. Chiar daca volumul portbagajului are putin de suferit, designerii lucreaza acum mult mai serios la partea vizuala. Asa incat spatele lui E-Klasse nu mai pare desenat oarecum brutal, ci are mai mult stil, pare mai compact. Din lateral, s-a urmarit ca toata suprafata vitrata sa para dintr-o singura bucata si s-a reusit prin combinatii de culori intre tapiterie si marginile geamurilor.
Mercedes spune ca noul E-Klasse Estate este cel mai mare break din clasa mare premium, asa ca interiorul vine cu surprize placut in privinta volumelor. Bancheta spate poate fi rabatata complet sau doar partial, iar in podeaua portbagajului exista un spatiu care permite amplasarea obiectelor inalte. In total, volumul util ajunge la 1.950 de litri. Optional, este disponibila si o a treia bancheta, situata in portbagaj, care poate gazdui fara probleme doi copii.
Motorizarile sunt aceleasi de la berlina E-Klasse, la fel si sistemele de siguranta. Din punct de vedere tehnic deosebirea intre berlina si break consta in faptul ca break-ul vine cu o suspensie spate cu perne de aer, autoreglabila, care mentine constanta garda la sol a puntii spate, indiferent de gradul de incarcare.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro