Porsche a pregatit un upgrade pentru unul dintre cele mai galonate modele pe care le produce - 911 Turbo.

Desi lansat nu chiar de mult timp, Porsche 911 avea nevoie de un upgrade tehnic dupa parerea germanilor, asa ca masina l-a primit. Iar diferentele sunt sesizabile pe hartie si probabil foarte evidente la condus.
Porsche 911 TurboMotorul lui 911 Turbo a ajuns o capodopera inginereasca asa incat e greu de crezut ca se mai pot face multe imbunatatiri notabile. Pentru germani nu exista insa impedimente de nici un fel, iar motorul turbo de 3,8 litri livreaza cu 20 CP mai mult, ajungand la un total de 500 CP. Asta nu e tot, Porsche oferind acum si cutia PDK, cu dublu ambreiaj, celor ce vor sa experimenteze o transmisie mai apropiata de cele de curse. Cei ce opteaza pentru aceasta cutie pot alege si un alt volan, cu padele pentru schimbarea treptelor, in locul butoanelor de pe volanul standard.

Porsche 911 TurboAgilitatea masinii a crescut, prin modificari la nivelul sistemelor electronice, iar o serie de solutii tehnice au imbunatatit consumul si emisiile de noxe. Porsche 911 Turbo accelereaza de la 0 la 100 km/h in 3,4 secunde si ajunge la o viteza maxima de 312 km/h. Cand va fi disponibil la vanzare, dupa Salonul Auto de la Frankfurt, vom avea parte de un duel de zile mari intre 911 Turbo si noul 458 Italia de la ferrari, pentru ca ambele masini afiseaza aceeasi valoare pentru acceleratia 0 - 100 km/h, chiar daca modelul italian este mai puternic cu 70 CP.

Porsche 911 Turbo CabrioletConsumul mediu al modelului german este unul foarte bun daca tinem cont de ce poate oferi propulsorul - doar 11,4 l/100 km. Preturile, fara taxe, pentru piata germana sunt de 122.400 euro pentru coupe si 131.800 pentru cabriloet.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.