Mercedes a aratat si versiunea E 63 AMG destinata familistilor care nu isi accepta varsta.

Mercedes E 63 AMG EstateDesi pare greu de crezut exista public si pentru break-urile supersport. Este unul restrans, dar destul de numeros incat sa merite efortul de dezvoltare al unor asemenea modele. Audi a facut-o cu RS6, BMW cu M5 Touring, iar acum o face si Mercedes, cu noul E 63 AMG Estate.

Mercedes E 63 AMG EstateBreak-ul celor de la Mercedes mizeaza pe acelasi motor V8, de 6,2 litri, care produce 525 CP/6.800 rpm, cuplul maxim fiind de 630 Nm/5.200 rpm. Masina accelereaza de la 0 la 100 km/h in 4,6 secunde, iar viteza maxima este limitata la 250 km/h. Transmisia este asigurata de cutia AMG Speedshift cu 7 trepte, care poate fi comandata si poate lucra in mai multe moduri.

Mercedes E 63 AMG EstateInginerii AMG au facut tot posibilul sa pastreze consumul la valori decente si au reusit oarecum. Consumul mediu cu care este creditat E 63 AMG Estate este de 12,8 l/100 km, destul d eputin daca ne gandim la capacitatea propulsorului. Evident, acest consum depinde decisiv de modul in care este condusa masina, dar exista si un mic ajutor pentru posesorii de E 63 AMG care se gandesc la economie (daca exista asemenea posesori). Cutia poate fi setata in modul C (Controlled Efficiency) si in acest caz schimba mai repede treptele incercand sa mantina cat mai jos turatia motorului. Daca prioritatile sunt cu totul altele decat economia se apeleaza la modurile "S" (Sport), "S+" (Sport plus) si "M" (Manual).

Mercedes E 63 AMG EstateMarele avantaj al modelului E 63 AMG Estate consta in volumul portbagajului, care variaza intre 695 si 1.950 de litri, in functie de pozitionarea banchetei spate. Suficient spatiu, ne arata germanii in poze, pentru transportarea unui kart destinat juniorului.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.