Pentru editia din acest an a Salonului Auto de la Frankfurt, Abarth a pregatit un mic bolid pe baza lui Fiat 500.

Fiat Abarth 695 Tributo FerrariCei de la Ferrari sunt extrem de atenti cu tot ce inseamna folosirea brand-ului lor sau a unor elemente componente. Si totusi italienii au facut o exceptie si au lucrat cu cei de la Abarth pentru crearea unui model extrem de interesant - Fiat Abarth 695 Tributo Ferrari. Vorbim despre un mini hothatch care ne sugereaza cum ar arata un mini construit de Ferrari. Evident este un exercitiu de stil, care combina valorile Ferrari cu practicalitatea unui Fiat 500 si "atingerea" tehnica a celor de la Abarth.

Fiat Abarth 695 Tributo FerrariFiat Abarth 695 Tributo Ferrari este un model cu totul special, ce va fi produs in serie mica si care se adreseaza, spun italienii in comunicatul de presa, clientilor Ferrari. Care isi pot lasa bolidul la service si ca sa nu-i simta lipsa sa incerce ceva cu acelasi pedigree, dar dintr-o clasa diametral opusa. Oricum, masina pare un Ferrari in miniatura. Este vopsita in rosul "Ferrari", are jante de 17 inch, oglinzi din fibra de carbon si suficient de multa atitudine incat sa provoace aprecierea pasionatilor de maisni sport. Ceea ce impresioneaza cu adevarat la capitolul design este spatele. Cu grile in spoiler, difuzor de aer si 4 tevi de espament, designul spatelui masinii combina o mare parte din elementele vizuale caracteristice unui Ferrari.

Fiat Abarth 695 Tributo FerrariO asemenea estetica nu era deloc veridica fara un motor pe masura. Iar aici au intervenit cei de la Abarth. Acestia au prelucrat un motor pe benzina, de 1,4 litri, turbo, pana au reusit sa obtina din el putin peste 180 CP/5.750 rpm si 230 Nm/3.300 rpm. Cum masina are si o cutie de viteze manuala robotizata, cu padele la volan, aceleratia 0 - 100 km/h este posibila in putin sub 7 secunde, viteza maxima fiind de 225 km/h.

Fiat Abarth 695 Tributo FerrariInteriorul este la fel de special, cu scaune sport, din piele, cu structura de carbon, iar italienii spun ca acestea sunt cu 10 kg mai usoare decat cele standard de pe Fiat 500. Plansa de bord este ornata tot cu fibra de carbon, iar tabloul de bord este desenat in stilul Ferrari.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.