Auto 2 Iulie 2010 00:05
Volkswagen sustine ca noua generatie a monovolumului Sharan vine cu cel mai mic consum din clasa sa.

Constructorul german a prezentat in detaliu noua generatie a monovolumul de clasa mare Sharan. Ajuns la a treia generatie, acesta vine cu modificari structurale importante, mai mult spatiu si motoare sensibil mai economice. Primele doua generatii s-au vandut in aproximativ 600.000 de exemplare, asa ca noul Sharan are o misiune importanta intr-o perioada in care clientii trec de la monovolumele mari la cele compacte.

Noul Sharan are o lungime de 4,85 metri, fiind cu 22 de cm mai mare decat predecesorul sau. De asemenea, VW a renuntat la portierele spate cu deschidere normala, preferand unele culisante, pentru acces mai bun in habitaclu. Monovolumul este oferit in versiune cu 5 locuri, dar si in versiuni cu 6 si 7 locuri. La cele cu 6 locuri, pe al doilea rand sunt 2 scaune individuale, plus cele doua tot individuale de pe al treilea rand. Versiunea cu 7 locuri vinde cu un al doilea rand format din 3 scaune. Spatiul a crescut, noul Sharan oferind o capacitate maxima de incarcare de 2.430 de litri.

Gama de propulsoare este formata nurmai din propulsoare supraalimentate. Sunt oferite doua motoare TSI, de 1,4 litri si 150 CP, respectiv 2 litri si 200 CP, dar si un TDI de 2 litri, in doua versiuni de putere - 140 CP si 170 CP. Exista si o versiune BlueMotion, cu motorul pe benzina de 1,4 litri TSI, a carrei greutate este cu 30 kg mai redusa decat a versiunii similare a generatiei trecute.

Germanii insista insa pe consumul modelului echipat cu TDI-ul de 2 litri si 140 CP, despre care spun ca, la un nivel al consumului mediu de 5,5 litri/100 km este cel mai economic monovolum de clasa mare din lume.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.