Noul Peugeot 3008 Hybrid4 este prima masina de serie care combina un motor turbodiesel cu unul electric, intr-o aranjare mai putin obisnuita. Tot ce exista la acest moment pe piata in segmentul hibrid utilizeaza motoare pe benzina, cuplate cu unul electric. Turbodieselul folosit de Peugeot, in combinatie cu motorul electric afiseaza o eficienta mult mai buna, consumul si noxele fiind foarte mici.
Francezii au preferat pentru 3008 Hybrid4 un turbodiesel normal, de 2 litri si 163 CP (300 Nm). Asadar, un nivel bun de putere, acest motor antrenand doar puntea fata. Si puntea spate este motoare, datorita unui motor electric care dezvolta maxim 37 CP (200 Nm).
Cele doua motoare pot functiona impreuna (situatie in care 3008 Hybrid4 are tractiune integrala), dar si independent. Exista mai multe moduri de functionare selectabile de catre sofer.
- In modul Auto, functionarea celor doua motoare este dictata automat, pentru a.... citeste continuarea pe Motorstory.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro