Renault are obiceiul sa lanseze noile nume din gama cu ajutorul unor concepte care, in final, se dovedesc ca nu prea au nicio legatura cu modelul de serie.
S-a intamplat cam cu toate: Megane (in 1988 era un concept de sedan luxos, motorizat de un V6 de 3,0 litri, burdusit de tehnologie si fara montant central), Laguna (care in 1990 era un concept de roadster cu motor central), Scenic (1991 – ok, tot un fel de monovolum compact, dar radical diferit de versiunea de serie), Koleos (1999 – SUV, dar monovolum), Vel Satis (1998, din care s-a inspirat mai mult Avantime decat modelul de serie omonim), Fluence (un GT concept din 2004 care s-a transformat mai tarziu in Laguna Coupe) si or mai fi si altele.
Aceeasi teorie se poate aplica si in cazul celui mai nou model de serie anuntat de constructor... citeste continuarea pe Motorstory.ro (+ galerie foto)!
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Familia Regală Britanică traversează o perioadă dificilă. Planurile pentru...
Sursa: kudika.ro
-
A scăzut încrederea în economie
Sursa: futurebanking.ro
-
Cât poți negocia prețul unui apartament în marile orașe. În ce orașe...
Sursa: wall-street.ro