Renault are obiceiul sa lanseze noile nume din gama cu ajutorul unor concepte care, in final, se dovedesc ca nu prea au nicio legatura cu modelul de serie.
S-a intamplat cam cu toate: Megane (in 1988 era un concept de sedan luxos, motorizat de un V6 de 3,0 litri, burdusit de tehnologie si fara montant central), Laguna (care in 1990 era un concept de roadster cu motor central), Scenic (1991 – ok, tot un fel de monovolum compact, dar radical diferit de versiunea de serie), Koleos (1999 – SUV, dar monovolum), Vel Satis (1998, din care s-a inspirat mai mult Avantime decat modelul de serie omonim), Fluence (un GT concept din 2004 care s-a transformat mai tarziu in Laguna Coupe) si or mai fi si altele.
Aceeasi teorie se poate aplica si in cazul celui mai nou model de serie anuntat de constructor... citeste continuarea pe Motorstory.ro (+ galerie foto)!
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro