Despre planurile lui VW de a construi un SUV pozitionat sub Touareg se stie de mai mult timp si iata ca acum putem admira produsul final. Designul este inspirat de cel al studiului de design Concept A, prezentat la Salonul Auto de la Geneva. Cele mai interesante elemente ale lui Tiguan in ceea ce priveste designul exterior, cele care ii confera personalitate, sunt blocurile optice care seamana ca forma cu cele de pe modelul Eos si stopurile foarte rotunjite. In rest, proportii clasice, forme moderne, dar care nu ies din tiparul cu care ne-a obisnuit constructorul german. De remarcat ar mai fi totusi, umflaturile de pe suprafetele laterale, menite sa sugereze robustete.
Platforma tehnica dispune de suspensie McPherson pentru puntea fata si suspensie cu patru brate, la fel ca cea de pe Passat, la puntea posterioara. Asa cum era de asteptat, Tiguan foloseste sistemul de tractiune integrala 4Motion, gestionat de o multime de sisteme electronice, dar pentru cei ce nu doresc 4x4 este oferita si versiunea cu tractiune doar pe puntea fata.
4Motion asigura tractiune integrala permanenta, dar soferul are la dispozitie un buton care activeaza "Off Road Mode", daca terenul de rulare este dificil. Practic, butonul activeaza sistemul pentru urcarea/coborarea pantelor dificile, imbunatateste controlul asupra cuplului motor si blocheaza diferentialele la cea mai mica pierdere de aderenta.
VW va oferi doua versiuni de caroserie pentru Tiguan, diferentiate prin structura partii frontale: "Trend&Fun" si "Sport&Style" dispun de un unghi de atac de 18 grade, iar pentru cei ce nu ezita sa abordeze zone accidentate este recomandat "Track&Field", cu un unghi de atac de 28 de grade.
Nemtii sustin ca Tiguan va face o figura foarte buna pe sosele, gratie unui comportament rutier indelung studiat si setat.
Tiguan debuteaza cu un pachet de cinci motorizari, toate supraalimentate. Cei ce prefera benzina vor putea opta pentru propulsoare TSI cu puteri de 150 CP, 170 CP si 200 CP, iar fanii motoarelor diesel vor avea la dispozitie TDI-uri de 140 CP si 170 CP. Ambele versiuni respecta normele Euro 5, obligatorii din 2009 si vin cu tehnologie commonrail, deci vor avea un nivel de zgomot redus fata de cele cu tehnologie pompa injector la care VW a tinut atat de mult pana acum.
La interior, nu exista ceva iesit din comun si cel mai interesant sistem este cel multimedia. RNS 510 integreaza sistemul audio, cel de navigatie, mai multe functii multimedia si vine cu hard disk de 30 GB, ecran tactil si posibilitatea conectarii a diverse accesorii cum ar fi iPOD si MP3 playere.
Volkswagen a aratat cu ceva timp in urma poze de la ultimele teste cu Tiguan, desfasurate in Namibia, la care a fost invitat si un grup retrans de jurnalisti. Aceste poze, dar si cele cu produsul final le puteti vedea in galeria foto.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
UniCredit va oferi carduri adaptate pentru nevăzători
Sursa: futurebanking.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 26 aprilie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Ce măsuri au luat cele mai importante zone turistice din Italia pentru a...
Sursa: wall-street.ro