Lancia pregateste pentru Salonul Auto de la Geneva prezentarea modelului care va aduce din nou tinerii in showroom-urile importatorilor marcii italiene.

La momentul actual, Lancia este o prezenta mult prea discreta in bilanturile vanzarilor pe care le fac importatorii si distribuitorii acestei marci. In Romania, de exemplu, se vand patru modele din gama Lancia (Ypsilon, Musa, Thesis si Phedra) si probabil cea mai mare parte din voi nici nu v-ati obosi sa cercetati mai in detaliu unul din aceste modele. Sunt masini stilate, deosebite, lucrate cu materiale de calitate, dar prea putin tentante pentru tineri.

Nu va place Lancia? S-ar putea sa va razganditi!
Lancia face insa un prim pas care ar putea schimba situatia. La Salonul Auto de la Geneva, care va avea loc peste aproximativ doua saptamani, constructorul italian va prezenta un nou model, care va purta un nume candva celebru: Delta. Noua Delta este un model de clasa compacta, construit pe platforma noului Fiat Bravo, dar cu un design aparte. Masina nu iese neaparat din linia modelelor actuale, ca detalii de design, dar combinatia intre forma hatchback si elementele stilului exterior creeaza imaginea unei masini elegante, complexe si dinamice.

Nu va place Lancia? S-ar putea sa va razganditi!

Noua Delta va putea fi echipata cu propulsoare turbo, pe benzina si diesel, cu puteri maxime cuprinse intre 120 CP si 200 CP. De asemenea, sunt disponibile trei tipuri de cutii de viteze, manuala, automata si robotizata, toate cu 6 trepte. Tractiunea se face catre puntea fata. Fiat nu a spus inca nimic despre o posibila versiune cu tractiune integrala.

Nu va place Lancia? S-ar putea sa va razganditi!Interiorul este lucrat cu materiale de lux, spun cei de la Lancia, iar asta se va vedea probabil in pretul de vanzare al masinii, care va fi sensibil mai mare decat cel al lui Fiat Bravo, chiar daca platforma este aceeasi.

Italienii nu mizeaza insa doar pe ce ofera masina din punct de vedere strict rational, ci si pe rezonanta numelui. Prima generatie Delta a facut istorie in Campionatul Mondial de Raliuri cu versiunea Integrale, dar si pe strada, aratand avantajele tractiunii integrale si posibilitatile motoarelor turbo.

Aici gasiti mai multe informatii despre toate generatiile Delta, iar mai jos aveti o comparatie facuta de Fifth Gear intre BMW M3 (E30) si Delta Integrale.

Voi ce credeti? Este noua Delta cel mai tentant model din gama Lancia?


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.