Nu ma descurc foarte bine in ceea ce priveste condusul economic. Stiu toate tehnicile, teoretic, le si aplic cu succes, dar n-am reusit valori record pana acum. Stiu asta pentru ca am participat la un concurs de genul asta, unde am fost printre primii, dar la o oarecare diferenta la primul loc..
E adevarat insa ca nici nu am o pasiune aparte pentru condusul economic. In general, imi place sa ma bucur de performantele unei masini, dar mai incerc si varianta eco, pe distante nu foarte mari, atunci cand vreau sa vad cat de jos poate ajunge consumul, in cazul anumitor masini. Fie facute pentru consum economic, fie cu motoare mari.
Cu masina personala, nu m-am preocupat aproape niciodata de consum. Merg mai sportiv, oricum motorul nu e mare, asa ca mai mereu, in oras, computerul de bord afiseaza un frumos 10,5 l/100 km (medie pe 50, 100 km, in functie de cand imi amintesc sa-l mai resetez).
In ultimul timp am vrut sa vad cum pot sa mai reduc consumul asta, pentru ca sunt... citeste continuarea pe Motorstory.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro