Toti stim de modelele Z3 si Z4 (prima si a doua generatie), roadstere superbe, din punctul meu de vedere. Dar sa ne amintim acum de modelul de la care a inceput aceasta serie moderna. BMW Z1, o masina foarte rara, care sta la loc de cinste in orice colectie.
N-am vazut niciodata un Z1, nici in Romania, nici in strainatate, nici la vreun salon auto. (chiar, oare exista vreuna in Romania?!) Nu-i de mirare, pentru ca acest model a fost unul destul de scump, si a fost produs in circa 8.000 exemplare.
Masina a fost produsa intre 1988 si 1991, fiind un veritabil model experimental, cu tehnologii noi si solutii estetice abandonate ulterior de BMW. Evident, cel mai atragator aspect, ca sa spun asa, costa in “deschiderea” portierelor. Acestea nu se deschid normal, in lateral, ci “aluneca”... citeste continuarea pe Motorstory.ro (+ galerie foto)!
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Inițiativa europeană prin care România ar putea recicla mai eficient sticla
Sursa: green.start-up.ro
-
Laura Olaru, antreprenoarea care a pariat totul pe genți: Trebuie să fii un...
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în săptămâna 1-7 aprilie în funcție de zodie
Sursa: garbo.ro
-
Emi Gal, fondatorul român care facilitează oamenilor lupta eficientă cu cancerul
Sursa: start-up.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 29 martie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Eleni Skoura, ING Bank: Personalizarea înseamnă informația potrivită, la...
Sursa: futurebanking.ro
-
Inspector ITM, reţinut după ce ar fi beneficiat de un plin de benzină pentru...
Sursa: wall-street.ro