Luate noi, direct din showroom, costa de la 200.000 euro in sus. Sume mari, accesibile doar celor cu conturi “grase”, care-si permit atat pretul bolidului cat si intretinerea lui. Dar acesti putini oameni, care-si permit cele mai frumoase bijuterii ale designului si tehnologiei se vor plictisi de respectiva masina. E inevitabil, la un moment dat vor vrea altceva. Asa ca vor tine masina maxim pana apare noua generatie. Dupa care o vor vinde, daca nu o distrug in vreun accident pana atunci.
Ei, si asa se face o piata interesanta a supercar-urilor second hand. Masini folosite, foarte performante, care pierd mult din pret, desi uneori au fost rulate doar cateva mii de kilometri.
Si, atunci, aceste masini devin accesibile si celor care nu si le permit noi. Este insa o altfel de piata, pentru ca, afacerist cu pretentii sau baiat de bani gata fiind, un supercar are “valoare” cand este nou si luat de nou. In rest, la mana a doua, masinile exclusiviste sunt mai mult pentru pasionatii care nu si le permit noi sau gandesc... citeste continuarea pe Motorstory.ro!
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Vista Bank finanțează un parc eolian al grupului Premer Energy
Sursa: futurebanking.ro
-
Nici nu a născut, dar și-a ales deja bona filipineză. Ana Baniciu va naște în...
Sursa: kudika.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Lacul Como ar putea avea soarta Veneției: Italienii se gândesc să impună o...
Sursa: wall-street.ro