Ceea ce inseamna ca n-au mers, ca feedback-ul clientilor n-a fost chiar bun. Sau tehnologia n-a fost compatibila cu planurile lor de viitor.
Spun ca n-au mers pentru ca au tinut fix o generatie. Fie ca a fost vorba de un cu totul alt tip de bord, alte comenzi, altfel de solutii estetice, a durat doar o generatie. Asadar, sa incepem. Nu e vorba de nici un top, ci o prezentare in... citeste continuarea pe Motorstory.ro!
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Inițiativa europeană prin care România ar putea recicla mai eficient sticla
Sursa: green.start-up.ro
-
Laura Olaru, antreprenoarea care a pariat totul pe genți: Trebuie să fii un...
Sursa: retail.ro
-
Emi Gal, fondatorul român care facilitează oamenilor lupta eficientă cu cancerul
Sursa: start-up.ro
-
BNR a autorizat Filbo Pay ca instituție emitentă de monedă electronică
Sursa: futurebanking.ro
-
Zâmbete de 1 Aprilie: Cele mai haioase mesaje pentru Ziua Păcălelilor
Sursa: garbo.ro
-
Suntem cu toții răi în povestea cuiva… și niciodată complet nevinovați!
Sursa: kudika.ro
-
Patronii sunt supărați după scandalul puiului îngălbenit: ”Este o lipsă de...
Sursa: wall-street.ro