Opel a decis sa ofere SUV-ul Antara si in versiune cu doar doua roti motrice.

Opel Antara - versiune 4x2Opel incearca sa mareasca volumul de vanzari al SUV-ului Antara oferind si o versiune cu tractiune pe o singura punte. Strategia este adoptata de majoritatea constructorilor cu SUV-uri compacte in oferta, pentru ca duce la scadere simtitoare a pretului.

Opel Antara - versiune 4x2Modelul Antara, cu tractiune doar pe puntea fata costa cu aproximativ 2.000 de euro mai putin decat o versiune 4x4, similara ca nivel de echipare. Noua oferta a celor de la Opel este valabila pentru propulsorul turbodiesel de 2 litri (127 CP), dar si pentru motorul pe benzina, de 2,4 litri (140 CP).

Opel Antara - versiune 4x2In Germania, versiunea pe benzina costa cu aproximativ 2.000 de euro mai putin decat cea diesel, in conditiile in care ambele modele accelereaza in acelasi timp pana la 100 km/h (11,5 secunde pentru diesel si 11,6 secunde pentru motorul pe benzina). Diesel-ul consuma insa - in medie - 7,3 l/100 km, in vreme ce motorul pe benzina are nevoie de 9,3 l/100 km.

Opel Antara - versiune 4x2Opel Antara este singurul SUV din gama Opel, constructorul renuntand pentru acest model la denumirea Frontera, binecunoscuta pasionatilor de SUV-uri capabile in off-road. De curand, Opel a renuntat si la denumirea Vectra, noua berlina de clasa medie care inlocuieste acest model numindu-se Insignia. Ramane de vazut daca viitoarea generatie a modelului Astra va ramane la aceasta denumire.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.