Constructorul francez se regaseste printr-un program ambitios, sustinut de noi abordari, la aniversarea a 90 de ani de existenta.

Noua sigla CitroenCitroen chiar avea nevoie de o reimprospatare generala si iata ca s-a intamplat. Francezii au schimbat sigla, au anuntat o noua filosofie a marcii, o noua atitudine fata de clienti, dar si fata de produse. Noua dinamica a marcii insumeaza o noua identitate, un nou tip de relationare cu clientii si o noua linie de produse. Noua identitate presupune un nou logo, un nou univers grafic ce implica si o noua arhitectura a punctelor de vanzare, precum si o noua semnatura de marca „Créative technologie” care va insoti orice comunicare.
Noua linie de produse, distinctive, intitulata DS, va veni in completarea gamei de vehicule existenta. Un concept car prezentat, DS Inside, prefigureaza primul model din linia DS, prezentand elementele majore ale produselor distinctive – concept, filosofie.

Publicitatea, spirit nonconformist
Citroen isi alege Créative Technologie ca semnatura publicitara. Semnatura se va pastra in franceza si nu va fi adaptata in nici o tara din lume, aceasta devenind baza noului sistem publicitar. Fiecare spot sustine promisiunea marcii si beneficiile pentru clientii sai.
Arhitectura: o transformare profunda a retelei
Sigla CitroenPentru a privilegia relatia clientilor cu marca, Citroen se angajeaza intr-o transformare a spatiilor de prezentare, de primire, de vanzare si de intretinere. La exterior, transparenta, fluiditatea si culoarea reprezinta repere simple, usor de recunoscut. La interior, regasim o noua organizare a spatiului care orienteaza in mod natural clientul catre serviciile care ii sunt rezervate. In universul omniprezent Citroen, spatiile dedicate evidentiaza activitatea specialistilor marcii. In cinci ani, cele 8.000 de puncte de vanzare Citroen isi vor schimba imaginea pentru ca in intreaga lume, clientii nostrii sa aiba placerea de a merge la Citroen. Pe Champs-Elysées la numarul 42, Citroen a inaugurat acest nou spirit arhitectural printr-o vitrina accesibila tuturor, care a avut 2 milioane de vizitatori de la inaugurarea din septembrie 2007.
Iata ce va promite Citroen in relatiile legate de vanzari si de serviciile post-vanzare:
Fundamente comerciale

1. Receptia se realizeaza intr-un termen scurt : fizic, mai putin de 3 minute.
2. Solicitarile de informare pe internet sunt tratate in mai putin de 48h.
3. Nevoile dumneavoastra sunt clar identificate. Se efectueaza in mod sistematic o prezentare a produselor si a serviciilor adaptate fiecarui caz.
4. Obtineti imediat o propunere de drive-test.
5. Vi se ofera o propunere comerciala formalizata si personalizata sau un bon de comanda executate corespunzator.
6. Vanzatorul va multumeste, va insoteste catre iesire si-si ia ramas bun.
7. Termenul anuntat este fiabil si sunteti informat imediat asupra modificarilor termenelor indicate.
8. Vehiculul va este livret in stare perfecta si conform comezii.
9. Aveti la dispozitie sfaturile consilierilor nostrii pentru o utilizare si o intretinere conforma standardelor.
Veti fi contactat la cel tarziu 5 zile dupa livrarea vehiculului dumneavoastra pentru a va verifica nivelul de satisfactie.

Fundamente service
1. Se respecta angajamentul cu privire la ora convenita cu clientul.
2. Elementele de protectie ale vehiculului sunt adaugate si retrase in prezenta dumneavoastra.
3. O examinare completa a vehiculului este realizata in prezenta dumneavoastra.
4. Sunteti informat cu privire la natura lucrarilor si va este emis un estimate de cost.
5. Un tremen fiabil este anuntat si sunteti informat deorice modificare relative la interventie (intarziere, lucrari suplimentare…).
6. Calitatea serviciilor lucrarilor realizate este asigurata.
7. Lucrarile realizate va sunt explicate iar factura va este detaliata.
8. Sunteti consiliat cu privire la intretinerea vehiculului si asupra eventualelor interventii care pot urma.
9. Sunteti contactat in cel mult 10 zile de la vizita dumneavoastra in atelier pentru reparatii, pentru a va verifica nivelul de satisfactie.

O noua linie de produse: linia DS

Citroen DS3Aceasta linie de produse distinctive se caracterizeaza prin angajamente puternice in termeni de stil, dinamica si utilizare. Angajamente care implica, in mod natural o valorizare in ceea ce priveste pretul. Dar valorizare care va ramane realista. Produse care starnesc dorinte, accesibile, care se disting prin creativitate, utilitate si calitatea finisajelor. Automobile care prezinta tot ce este mai bun in Citroën. O linie de produse care afiseaza cu mandrie noul spirit Citroën : Créative Technologie.
Conceptul DS INSIDE este prima ilustrare a acestei noi linii de produse.
Aceasta noua linie sa va numi DS iar cele trei modele care vor aparea vor fi DS3, DS4 si DS5. O denumire specifica, ca a gamei principale, generalizand utilizarea literei C urmata de un numar si precum gama monovolumelor, care utilizeaza semnatura Picasso.
Denumirea DS creeaza o punte intre trecut (seria DS fiind un model de referinta altimpului sau) si viitor (fiind o noua modalitate de a gandi automobilul). Marca a decis asadar sa caute solutiile in propriile gene pentru a intari pozitionarea noii sale linii de produse si sa insufle o stare de spirit diferita, pe care acest nume il inspira. DS: Different Spirit.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.